Sabtu, 10 Disember 2011

Rindu kau ngok .

Hey bongok teringat masa kita main hujan.Haha tuh first time mandi hujan sama-II kay sumpah kenangan terindah. Masa aku terjatuh then kau pegang tangan aku kau kata jom balik.Tukar baju dah kotor tuh tangan dah berdarah jatuh :D kembang aku time tuh :| Hahahahahahahahahaha :D K lepastuh kau lari pergi ambil payung kat rumah aku.Pewwwwwwwww Jauh bhhai rumah aku dari taman yang sebelah sana tuh,Erkkk tak jauh sangat laa Tapi kesian dekat kau.Hihi.Then pinjam payung balak membe aku.Aku shared payung dengan membe kau tuh.Perghhh sweet x) Haha mak lawak! k time tuh kau dah sampai sana aku jerit-II nama kau,tercari kau macam orang gila.Then membe kau kata,Rileks ah.Then membe kau pun dah kesian tengok aku.Dia pun mula marah.Then bila kau sampai jerk membe kau tanya kau pergi mana bebebebebbebebebbeebel semua.K kesian -____________- Tapi siapa suruh buat kami semua polak tunggu kau.Last-II kau kata kau ambik payung patah balik carik kami ikut jalan belakang.Alolololololololo sweetnya bawak payung untuk aku tapi aku dah ada payung :) Imissyou kenangan dorgh masa tuh.K sekarang aku taknak contact kau dah sebab :/ Taknak terlalu berharap.Hihihi,Membe kau pun selalu support aku memacam ,K loveyouuuuuuuu bye ;'>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan