Khamis, 22 Mac 2012

Hi all :)

hmmm hi semua . Guys sorry lah dah lama gila kan aku tak updated. Dulu fuhhh setiap hari kalau boleh nak updated. Kay aku nak cerita kay. Hmmm dalam bulan 1 sampai bulan 3 ni . Bulan 2-3 ni memang hmmm entah lah sia-2 je relay kita Adam. Kau ni memang waste my time. whatehell . Kalau betul kau sayang aku . Mesti lah kau akan sanggup berubah demi aku :( Hmm k sorry k aku memang tak boleh accepted boyf smoke. macam apa je do kau kencing aku. Kata nak stop kau tengok ah hade kau stop? takde en , Bagus lah kau. Hmm and then kau nak tau tak adam ? Kau buat aku malu je doh. Bila kau menggatal dengan orang lain . macam baby lah dekat facebook tu. perghh haha omey sangat :* ehh hak kau lah nak menggatal dengan siapa. Apahal dorang semua nak mengadu kat aku ? HAHA kita dah break laa weee. :D Adam kalau kau minat sangat kat Ada tuh go on. Siapa pun ehh btw asal aku removed kau dari facebook terus kau buang relay? Ehh relay lah banyak banyak lagi. Omey sangat :) Aku nak ubah kau jadi baik tapi kau tak pernah nak kerjasama so how aku nak ubah kau kan ? memang hmmmm ternyata aku salah lagi menilai kau. HAHA :) kay aku nak single je. Doakan aku tau guys. Hmmm simpang malaikat 44 laa bila aku nampak sendiri kau menggatal depan mata haha omey doo . sumpa kelas gila . hahahhahaa well kalau kau boleh buat aku lagi ah boleh buat lagi teruk tau . kau ingta aku kisah sangat ke hahaha . Dengar lagu kat blog aku ni . memang untuk kau dooo. Btw kalau kau bace blog aku ni pun memang bagus. Khas untuk kau. Well nevermind i find someone like you i wish nothing but the best for you. Hik hik :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan