Sabtu, 19 November 2011

Ex !

Hi semua.So sorry dah lama FD tak updated. ade updated tapi Hmm kay kalinih nak cite sal dear ex kita lah .Okay jab. Aku ade bende nak cerita.Hurmmm. Cerita die camnihh.Harituh gi buat jamuan blablabla.Kat sungai.Then dah mandi manda seronok segala bagaiii.Tiba-2 time nak balik budak-2 lelaki perempuan semua dah balik tinggal aku.Awek cousen die and bff aku . Then kami pun tunggu.Jakgi ade lelaki mana tah kacau-2 kami.Aku tak takut pun.Awek cousen die and bff aku ni punyalah takut macam gila.Tangan semua memggeletar.Aku dah warning dah lelaki-2 sakai tuh semua.Dorang tak usik aku.Tapi dorang gi usik awek cousen die and bff aku.Sebab dorang takut dengan aku jee.Bapak tak boleh blah. Then cousen awek die call laa bf die tuh . Dia sanggup bhhai dari cheras dengan cousen die semua datang nak tolong kami. dalam hati aku kata (Dia masih sayang aku lagi sebab tuh dia ambik berat sal aku) Tapi aku dah sound-2 mamat tuh semua dorang dah blah.Alhamdulillah then aku surh awek cousen die call laa bgtahu kan. Yang mamat yg kacau kami tuh dah berambus.Alhamdulillah x) Then dah beberapa hari lepastuh hati aku harap sangat die Call.Please call me.Rindu ni babyyyyy (Y)(dalam hati meronta-ronta. Then aku mandi lah kan. Tiba-2 dia call. Haaaaaa happy gila.Tahu-2 je aku rindu kau sial :'( Dia tanya kita katne.HAHA takkan nak cakap dalam Toilet. Kite segan lah x) Then kita pun jawab laaa. Then die kata blablablablabla.Kita pun blablablablabla. cakap-2 then tiba-2 kita rasa hangin bila dia kata takut abang sedara die amek _________________________________ .kita pun kata "apahal pulak die nak ambik?Argh pening kepala lah.Lantak lah! pundek -,-" Garang kan kita ? HAHA.Then terus letak. Bengang punya pasal kan. Then kita call la cousen die tanya blablablabla.Then dah settle semua. Kita call dia balik, Kita cakap elok-2 lah kan. Hmm then kita kata Dah tanya _____ dah die kata nanti die balik die settlekan dengan kita blablabla.Then die pun okay tak lama kan ? kita pun blablablabla. Then die pun blablablabla.Then kite kata nape tanye? Then die kata. Takde ahh mesti ahh nak tahu. Hmmmm kita macam dalam hati kan (dia still ambil berat pasal kita) K AKU RINDU KAU CB! SAYANG KAU JUGAK :( RINDU KAU . SEPARUH JIWA AKU PERGI . CE KAU TANYA RESULT EXAM AKU ACANE? TERUK WEHHHHHHHHH LEPAS HUBUNGAN KITA JADI RENGGANG :( Aku nak call kau tiap hari macam dulu kita macam Gila kalau tak text sehari .HAHA tapi sekarang kau tengok ahh kite macam mana kan x) Hmmmmmmmm :/ Aku cuma taknak berharap pada kau Lg. Sekali aku dah sayang orang tuh memang susah nak nak campak.kau faham tak weh ? Hmmmmmmm. Okay.Aku doakan kau bahagia. even ia menyakitkan aku. Aku redho. Tuhan sengaja menduga kita.Di mana kesabaran manusia :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan