Ahad, 20 November 2011

GADUH?

Last night gaduh dengan ayah . hmmmm malas aku nak cerita. aku sedih k -.-' and then i call haziq gegilaa tak dapat phone off. then i call hariz and told him everything. yeah kesian hariz call aku banyak kali but i'm reject his call sebab i was crying last nigt :( pukul 2 pagi ! then call hariz say sorry . text dia. kata nak tidur. hmm my mood really down last night. and i was sad than ever ! then bila kita dah bangun tidur pukul 10 tuh kan ada misscall ada text. haziq ada tanya why aku cari die semua . and ramai lg kan kan kan. then reply semua mesej. hmm harini bosan kaki kita sakit :( hmmm kay tuh je boleh cerita. nak cerita semua. aku malas sebab aku teringat-2 sedih gila weh . btw thanks kepada yg support aku text me blablabla. and make me happy even inside i'm dying :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan