Khamis, 1 Disember 2011

chill -.-

bile someone tuh cakap memacam kat aku. Ungkit segala bagai. dia pun sakit hati sebenarnya gentle die kata die sengaja spoil mood aku pagi tadi sebab nak carik pasal =___= okay. aku terima semuanya. sedikit pun tidak terasa.Sedikit pun aku try tak masukkan dalam hati.Aku malah deleted semua pasal kau! buang semua. Campak semua! someone tuh banyak sedarkan aku. huh hati aku rasa meluap jugak tadi. Rahsia kita someone tuh tahu.celaka kau! cerita semua yee.Okay. well aku tak masuk dalam hati dah semua. SEMUA AKU DAH DELETED. Someone tuh memang die kate die sengaja buat aku spoil.Dia kata sebab dia sakit hati dgn aku.Dia nak aku sedar! kay aku dah sedar ni -,-' Sedikit pun aku tak masukkan dalam hati.Kau nak tau tak,AKU MENYESAL GILA KENAL KAU BODOH! aku malas gila nak mencarut.Memang panas dalam hati aku ni meluap-luap.Hot gila tinggal nak meletup je.Ingat kayy kau seronok buat macam ni,Kau takkan bahagia! To someone tuh pulak, Thanks sedarkan, kata-2 kau memang menyakitkan hati.Tapi aku mula sedar! disebalik mimpi aku semalam, ada maksud yg tersirat! pagi-2 tadi lagi kau dah sedarkan aku, OHH THANKYOUSOMUCH :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan