Jumaat, 2 Disember 2011

hmm.

harini aku cerita kisah aku dekat admin ni,sebenar nya kisah aku panjang tapi takkan aku nak cerita semua apa jadi semua kan,sumpah aku sedih gila lah.korang cuba ah teka sekarang niyy pukul berapa? tahu tak? pukul 3:51 pagi.conform korang semua tengah lena kan?Syokk je tidur.Aku ni leklok tengah tidur pukul 2 pagi tadi dah terjaga mimpi si mamat ni.Ya allah kuatkan lah iman aku.Kuat kan lah kesabaran aku.Kan aku dah updated status taknak contact dia 44 hari.Sebab mungkin dengan cara tuh jee aku dapat lupekan die.Hurmmm.semua pasal dia aku dah try buang.campak jejauh kalau boleh ahh,hmmmmm :'/
sedih je aku baca,apa akak anis farhana tuh cakap.semua nya sayukan hati aku.To admin aku sayang kau sangat tapi kenapa kau suka sakiti hati aku.Terima kasih sebab dengar dan ceritakan kisah yg saye lalui.Admin ni baik doh disaat aku memerlukan dia ada.Ramai luah kan perasaan kat situh.Mmg best! ^^' huh kau farra dhiba, sedih-2 macam ni kau gelak.then kau sedih jugak.Kuatkan semangat.Ni ujian lah,dugaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan