Selasa, 20 Disember 2011

Ohh hi aku kembali :D


Aku macam yeayyyy baik demam. Yeayyyy (Y) tapi now kepala aku ting tong.Sakit laa pening kepala.Huh! Nak sembuh betul-II boleh? Hmm :) Btw,sekarang aku try nak happy. Ehh aku pening laa dengan si membe aku ni.Menganggu betul.Hmmmm tak suka act rimas yang amat. Tapi aku fikir die membe jeee,aku fikir die kawan baik aku==' sebenarnya aku rimas gila dengan mamat ni. Hmm and lagi 1, Aku tengah onl facebook ni kan sekali tengah usha dekat news feeds, ada membe aku ni upload pic baru. Sekali ada orang pergi sebut-II nama si haziq. dekat picture membe aku. Dekakkkkkkk ah! Sentap aku baca. Takdir memang tentukan aku baca benda tuh ke? :O K dah lupekan.aku mcm nk nangis bila baca nama die. haih sadiss sungguh. Malas ah cakap fasal die.And now aku fokus untuk next year perghhh sekolah pagi.Rabakmataaa ==' Dammittttt. HAHAHAHA. dulu ex aku tuh laaa kejut aku bangun pagi. K apa bodoh ingat fasal dia. Lupakan laaa.Dulu sayang sekarang menghilang! K cun :PPP Btw senang ke masuk form3? Nak sekolah pagi. Perhhhh gerenti penat. Kankankan? Terasa malas.Tapi kena buang sifat malas tuh jugak kalau tak hancurrrrrrrssssss laaa exam aku PMR nanti , HAHA k berubah laa wahai farra dhiba. Fokuslah pada pelajaran anda. Haha sentiasa lah jadi Ulat buku. K aku pun tengah bahagia dengan seseorang. Muahahahaha. Apa? ingat ex aku jee boleh cari peganti ? Atoiii tefackkk nye pun mestilah aku pun boleh :P hihihi. K ah nanti cerita lagi semacam jee aku kan baru baik demam biase laa. Girang tak tentu pasal. HAHAHAHAHA yahoooo happynyaaaaaaaa! :DDD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan