Rabu, 7 Disember 2011

Over k .

-DENGAR LAGU KAT FACEBOOK AKU, KAU AKAN MENGERTI WEH ! KAU AKAN MENGERTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kau jangan tanya kenapa.Kau sendiri tahu,aku buat macam tuh sebab aku memang nak kau benci aku.Itu je boleh buat aku lupakan kau selama lamanya! Text aku malam tadi semua dah cukup,no need to sound-2 me. like pukimak :') aku okay ,kau okay, dia yg nak tahu. salah ke bagitahu benda betul? so tak payah susah-II suruh cousen call laa,kau buat-II tercall lah, aku ni kan hina di mata kau.Just hate me okay?Thanks for everything,memang aku banyak tolong kau.Aku kejam demi rasa,supaya kau benci sebab aku tak boleh benci kau okay? Yang taktahu cerita tuh jangan main tembak-II,kata itu ini, tak payah nak cite gegebang,berputar kepala kau kejab lagi :') Okay aku dah terus terang.Mcm bodoh! Mmg bodoh! sangat bodoh! teramat bodoh! Aku kan? Don't maki-II lagi.Kau tak dapat ape-II laa.Sekurang-kurang nya aku dapat buat kau benci aku.So senang lah hidup aku.Takde hingat hingat kau lagi.Tak merepek meraban lg.Tak sakit hati lg.Tak kecewa lg.Tuh je jalan yg aku ada.Kejam demi rasa.Janji dimungkiri.Ditipu.Weh dari kau terus cakap kau taktahu pape pasal aku dekat dia,baik kau bunuh je aku.Kau fitnah aku tuh,kata taktahu pape kata jgn layan aku ni tak betul.Ohh okay.Kill me! kalau kau rasa nak bahagia sangat kan ? :) So it's over.I'm done here! Goodbye sweettalker -,-'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan