Khamis, 5 Januari 2012

hi guys.



Hmm hari pertama sekolah, wee semacam je. Dahlah perhimpunan berdiri . HAHA tak pernah seumur hidup aku berdiri sambil perhimpunan.Apalancau kalau aku pengsan aku saman semua :/ Siap ah. Dahlah panas nak berimpit dengan budak yang itu ini -___- damn it! Then cikgu bebeling , ya allah baru 1st day naik form 3 dah dengar cikgu membebel macam-II, tensyen wee tensyen! Semua murid tadi buat muka mintaj penyepak ye ah kan , siapa tak polak -_______- mengantok dokkk , hope esok aku tak tidur we.Seriuously aku kata cikgu math and BM aku mengajar tadi ya allah , aku mengantuk sangat sangat.Aku taktahu laa dorang mengajar kee, menyanyi wee, aku mengantok sangat T.T padahal sebelum ni guru kelas aku masuk bagi buku teks, semua aku rileks jee, dahtuh tadi pergi lab. buat paper exam dah.We baru 1st day wee.Then math pulak nota kemainn lagi cikgu kerek tuh bagi, gentle tak suke sangat T____T dengan homework nye, we kerja dia aku tak faham langsung. Anak panah itu ini. HAHA serabut laa wei ! -,- Then BM tadi boleh laa, kan die asyik bebel aku kena dengar jelah.Lepastuh die suruh baca buku novel yang tebal gedebek tuh novel form3 tahun ni baru tau! Huh buku novel merenang gelora.HAHA tebal wee tebal tebal . nak baca adoiyai. sampai tertidur lah aku baca buku tuh tadi. Sumpah penat sangat. Bangun je tidur ayah aku ajak makan , dekat pizza ,1st day naik form3 penat kan? aku terus laa follow, memang penat, then aku tanya mama aku , pizza mana? pizza hut ? Lepastuh ayah aku kata, adelah , ikut je. aku pun diam jee, mama aku pulaa kata, adelah tempat special punya. sampai je, kau tahu tak mana mak bapak aku bawak pegi ? HAHA pizza italian , ha'ah special sangat tempat dia.Sumpah wee aku nangis sampai situ terharu sangat mama & ayah sayangkan aku :( walaupun pelajaran aku tak semegah mana, aku harap tahun ni aku banyak fokus study.Patut nya aku dah start tuisyen , hehe. Ohh btw korang, HAHA ni semua PMR punya pasal, Aku susah weeee, aku nak kena fokus, Hmmmmm visi aku tahun ni , visi diri aku kan , HAHA ni dia ayatnya "Tanggungjawab mesti lunas kepada sekolah, juga ayah bonda.Biar apa pun cubaan, cemerlang jadi sasaran" Omeyyyyyy tak ayat aku ? hihi . Btw aku dengan mr.A still on K lah bubye :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan