Rabu, 11 Januari 2012

is back ;-)


Assalamualaikum. Hmm kerja sekolah form3 memang bertimbun. Masyarabii. tak larat ah nak buat. Huhu 22 bab novel merenang gelora saya nak kena buat :'/ haha sekarang baru buat 2/5 tahu tak banyak sangat. Kejab lagi sambung lagi buat.And hai semua rindu anda.Hihi saya ada deactive facebook sebab study saya kena tingkatkan.Hmmmm saya rindu someone, budak Redsox boston yang saya sayangi :'/ HAHAHAHAHAHA. mybe die tengah tidur kott sekarang. Sekarang saya banyak tumpukan perhatian pada pelajaran dah taknak main-II dah.Betul serius sangat. Huhu and saya ingin beritahu disini , haha saya dah malas nak kena game. Saya rasa macam nak game semua orang je.Fuhhhhhhhhhhhhhhhh . Tapi taklah saya tak buat sebab saya rasa buang masa je. hmm kay sambung seterusnya, saya sayang budak Redsox boston tuh namanya haaaaaaaa ce teka? haha k tak payah lah. Baru-II ni saya ada sedikit masaalah dengan esrina, huhu es, saya bukan taknak cakap dengan awak ok?Saya diam,saya mengelak,saya tak cakap,saya buat tak tahu sebab saya marah awak.Saya taknak marah tapi entah bende tuh agak menyakitkan, sangat! Jadi saya terpaksa diam dan diam saya taknak maki-II tuh bukan cara saya, saya taknak gaduh tuh pun cara saya. Hmm harini hati saya dah okay sikit sejak hari kedua sekolah saya tak cakap dengan awak.Bila awak cakap saya tak layan je.Huhu, itu kerana saya cuba untuk hilangkan rasa sakit hati saya.Rasa marah saya,dan saya cuba lembutkan hati saya.Terus terang k. tapi tuh tak bermakna saya tak sayang awak :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan